Ny dag - nya möjligheter..

Då var det slut på min kära fredag då, men det är nu lördag och den dagen är minst lika bra om man räknar bort att det är söndag imorgon.


Kom nyss hem från Sandra, satt där och snacka lite skit och kika sista avsnittet utan oth.
Har ju redan sett det, men vi ville kolla igen så att man är med nu när det börjar igen. Lika tragiskt slut nu, ingen hade ändrat på sig tråkigt nog..
När jag satte mig i bilen ringde jag Elin och frågade om dom var suga på att få skjuts till B&S ist för att gå dit i kylan, och vad tror ni svaret blev? Ja, såklart. :-)
Skjutsade dit dom och åkte sen hem, och nu ligger jag här i sängen och ska sova. Är ju som sagt jobb imorgon, heeeeeela dagen.. Tråkigt men ändå bra!!

Hoppas ni haft en bra fredag för det har jag.
Ha nu en bra lördag också så hörs vi, god natt.


Bjussar på två bilder från min tur i bilen också...



Kan ni fatta? Ser ni vad det står?!
1,5 grader ute... I SEPTEMBER liksom... Hur ska denna vinter bli egentligen, nu när hösten börjat såhär..








När jag kom hem var det inte riktigt lika kallt, men det är dock fortfarande för kallt för att vara september..
BRRRRRR!!


God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0