Måndag

Nu var den nån dag sen jag hade tid med skrivandet.
Har nämligen haft fullt upp, igår var det en dag i Malins lägenhet med fixande och donande.
Vid tre drog jag vidare mot viktväktarna med Elin och nu är vi igång igen, och jävlar vad det ska gå bra denna gång. Jag ska inte ge upp efter nån månad iaf, nu är det bara köra!

Idag när Melwin var på dagis så åkte jag och S med skit till tippen så nu har vi snart plats i garaget för en liten garagefest. ;-) Haha.
När S sen skulle till jobbet så gick jag till dagiset och hämta våran skatt, och sen gick vi på en timmes promenad. Melwin sov när vi kom hem så jag passade på att fixa lite med disk & matlista.
När han sen beslutade sig för att slå upp sina fina stora bruna ögon så har vi lek och busat och nu är grabben helt slut och även jag. Och ryggen värker också, har gjort hela dagen. :-/

Nu ska jag busa lite till, sen är det dags för sängen om ca en timma.

Hade, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0