Jobbig dag.

Klev upp 05.20 idag, såg fram emot att få kika på oth.. Det kom dock inte ut på online sidan jag kollar på förens sex och jag var tvungen att åka typ kvart i och under den tiden där emellan var jag tvungen att göra både mig och Melwin iordning. Var iaf tvungen att kika lite, satt i 30 min och kolla och sedan stressade jag iväg precis som vanligt. Även fast jag skulle haft mer tid skulle jag varit stressad för det är den människan jag är, är alltid stressad till tusen.
Iallafall, dök upp på jobbet vid tio över sju och ca halv vart jag in skickad till tallis. Så en timme på kristinagruppen och sen 8-13 tallis och sen tillbaka till kristinagruppen och jobba 13-16. Toppen dag om man ser sådär på jobb oså.
Men en grymt jobbigt dag om jag tänker på viktväktarna.. Detta kommer snart sluta precis som sist.. ÅT HELVETE!
Jag har vart hungrig hela dagen fastän jag käkat mina mål med frukost, mellanmål, lunch, mellanmål och sen middag. Usch jag vill inte, jag orkar inte.
Och sen då.. Mitt gå ut och gåande går ju inte heller, sist jag var ut var i måndags förmiddag.
Det är ju inte alls så bra, men jag har jobbat en hel del och har inte riktigt prioritera promenaden jag har heldre lekt och busat med Melwin. Kanske måste ta och dela upp min tid om jag ska få bli smal någon gång.
Usch vad gnällig jag är nu, inte alls bra. En bättre dag kommer nog imorgon. :-)

Men vv iaf, jag ska försöka rycka upp mig och gå lite imorgon.
Jag vill ju så gärna gå ner i vikt så då är det bara gilla läget. På söndag är det risk för uppgång, inte då för att jag käka massa onyttigt utan mest för att jag inte rört på mig. :-/
Men men, jag hara bara mig själv att skylla. :-p

Nu ska jag invänta samtal från Sandra, jag måste disskutera one tree hill med henne, hoppas hon snart kolla klart på de. :-)

Ha en trevlig kväll, go natt.

Kommentarer
Postat av: Sara Aså,p

Vad heter sidan du kollar på oth på?:O



Lycka till med viktväktar sakerna! :)

2010-09-16 @ 09:59:58
URL: http://aspsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0