Hör och häpna.

Jag Hanna Eriksson har tagit tag i mitt liv.. Jag har bokat in ett möte med en studie- och yrkesvägledare imorgon klockan 16.00 .. Det ni, den som hatade skolan mest utav allt har nu alltså tänkt sig att börja igen.
Ska bli skönt att få något att göra, iofs så har dom börja ringt mig från jobbet men jag känner på mig att det inte alls kommer bli mycket jobb så därför blir det så här. :-) Jag är skit nöjd och jag längtar tills imorgon så jag får veta hur jag ska gå tillväga oså.

Viktväktarna på börjas nästa vecka också, blir toppen bra!

Hade!


Föresten, grattis till Elin och Simon som fick sin lilla Ella inatt.
Och grattis till sötis Albin som äntligen har blitt storebror. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0