God morgon onsdag.

Nu när jag skrev rubriken så tänkte jag skriva "god morgon måndag" så jag blr riktigt lycklig när jag kom på att det redan är onsdag. Jag menar, snart är vi ju över på rätt sida utav veckan. Hur bra är inte de? :-D

Melwin är lämnad på dagis, jag tok med mig Merra för en promenad. Riktigt duktig, lite drygt en och en halv timmes promenad idag. :-)
Tänkte snart ta fram fukosten också, blir havregröt idag.
Skulle egentligen till tandläkaren idag också, men dom ringde och avboka då min tandläkare blitt sjukskriven, så vart en ny tid den 21/9.

På fredag är det jobb som gäller, ska börja som timmis ute i valskog på ett fritids där. Blir nog toppen bra gissar jag på, får tacka min underbara granne Linda som sett till att jag fått det. :-)

Nej nu nu blir det frukost, sen tvätt. Städningen fixade jag igår så det slipper jag idag.

Hade, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0