Gó midda.

När klockan var 08.06 så ringde mig mobil.. Och det var inget larm.. Det var den person som jag skulle jobba med dag, jag skulle som sagt börja klockan ÅTTA!! Jag hade alltså försovit mig, ush och fy för det!
Jag kastade på mig kläder & smink, kastade ner frukost i väskan och sen åkte jag. Jag var där 15 min efter att hon ringt, det tycker jag var ganska bra jobbat. :-)
På började rundan på jobbet och nu är jag hemma igen.

Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på.
Staffan får hit Fredrik och jag sitter väl bara, kikar lite tv oså, blir nog bra.
Jag ska också försöka att förstå mig på denna dator, den är ju så seg och jag vill inte att den ska vara det så jag ska klicka runt lite. :-)

Nu ska jag plocka undan lite innan Melwin och Staffan kommer hem från deras svampplockning.
Hadet, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0