Fredag, min kära fredag.

Äntligen är det fredag igen, fredagar är lycka!

Idag så har jag jobbat i valskog på ett fritids, det var riktigt kul. Jag längtar tills man lär sig rutinerna och kommer igång som vilken personal som helst.
Viserligen så har jag bara en dag till där och det är på tisdag, men med lite tur kanske man kan få lite mera tider där. :-)
Efter jobbet åkte jag hem där maten stod och väntade, efter att ha kastat i oss maten så åkte vi till arboga och plocka upp Fredrik sen for vi ut till odensvi, S och F kolla fotboll ute i stallet och jag, Melwin och mamma/mormor gick över till grisfarmen och sa godnatt till grisar och får.
Sen när det var gjort satte jag mig i bilen igen och åkte till Elin och Nadja, och här sitter jag nu. Ska över en sväng till Spisäng sen också, sen blir det hem, jag jobbar imorgon.. 8-16, ingen tid med Melwin alls. :-/

Skola börjar jag på måndag, dock inte omvårdnad som planerat, det blir efter jul isf.
Jag börjar lite lätt med Historia A, Engelska B och Samhäll B.
Så nu är en "plugg/blogg" dator inhandlad, perfekt för mig. :-D

Nej nu ska jag vara social, fler inlägg under kvällen kkommer nog.
Hade, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0