Engelska B

Idag gick jag upp vid sju tiden, helt inställd på att jag skulle börja klockan åtta.
Kommer till skolan och sitter och väntar och väntar, 30 min senare är det en som går och kollar.. Och då är hon tydligen ledig.., hur kul.. Åkte hem igen satt hemma ett tag och sen vid elva åkte jag med Melwin till dagis och sen vidare till skolan för att ha engelska b.
Ja, engelska b vare ja.. Hur i helvete har jag tänkt att jag ska klara de?!?! Var ju liksom ett under att jag fixade a kursen.. Ajja, får väl göra ett försök.

Efter skolan åkte jag hem och fixa lite, sen till jobbet i valskog.
Gick mycket bra idag, kommer in mer och mer i de.
Och mer lär det ju bli, har fått en hel vecka som jag ska vara där. Det kommer blir toppen bra! :-)

Imorgon, ja då ska bilen lämnas in och jag ska nog åka och läma in min dator.. Denna som jag nyss köpt är inte helt okej. Seg som fifan!
Nu har jag hittat en bra så nu hoppas jag på att allt går vägen.

Nu har jag inget mer att skriva.
Hade, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0