Blir galen på allt val snack..

Jag blir inte riktigt klok på allt valsnack..
Jag vill se, men varför måste dom vara så elaka mot varandra?
Man får tycka olika saker utav att vara dum! :-)

Och sen då, jag vet inte alls vilket parti jag ska rösta på. Lutar mot moderaterna, men vafan, den där jävla Mona säger ju rätt vettiga saker ibland hon också.
Men tror det blir blått eller så blir det blankt.. Blankt är ju iaf bättre än inget alls. :-)
Jag skulle verkligen behöva en kurs i partisnack, för jag känner mig helt dum när jag kollar på detta, förstår inte allt. Och vissa saker är ju så jävla dumma att jag blir galen på de också..
Jag skulle ta och starta upp en parti, en liten blandning utav allt skulle de bli tror jag.
Någon som är på? ;-D

Nej nu ska jag borsta tänder och sen lägga mig i sängen med min nya bok - bortom ljus och mörker av lotta thell.

Gooooooood natt


Och är det nu någon som känner att den vill berätta lite för mig om alla dessa jävla ord som partierna slänger ut sig så är ni välkomma. Ni måste dock vara redo för att svara på mina hel dumma frågor också. :-p



Vart en tokigt inlägg känner jag, men är lite trött idag eller nå sånt.




Kommentarer
Postat av: Sandra

vi kan ta oss ett ordentligt valsnack imorgon. du får ju inte rösta blankt :P

2010-09-16 @ 22:54:42
URL: http://spisangsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0