Äntligen över?!

Tjiii fick jag, det ända man hör vart man än vrider och vänder på huvudet så är det massa partisnack... Mest, eller mest och mest.. Bara om SD rikstasplats..
Tänker inte ens dra upp det i min lilla blogg för det gör alla andra så bra. :-)

Idag så fick jag ett samtal halv sju, var bossen som undra om jag ville jobba 7-16.
Vara bara kasta sig upp ur sängen och kasta på mig kläder och smink och sen kasta ner min frukt i väskan och sen pysa. Jobb dagen gick galant, lite små trött bara men så äre när man bli väckt.

Nej vet ni?
Jag orkar inte blogga, så nu blire lång paus igen.
Eller iaf tills jag tycker att jag orkar blogga igen. :-p (och det kan ta ett tag)

Hadet bra, hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0