6 dagar

Oj, nu var det några dagar sedan jag skrev.
Men det verkar inte vara så många som saknar mitt skrivande.. (Menade mest på att jag inte fått en ynka kommentar.)

Livet här i kungsör rullar iaf på som vanligt, jag är ganska så duktig när det gäller viktväkteriet.
Var på vägning i söndags och vågen visade 0,8 ner.. Kanske inte det bästa jag varit med om men det var siffror som gick ner och inte upp och det är det som är huvudsaken. Får ju faktiskt skylla mig lite själv också då jag har käkat popcorn tre dagar förra veckan och sen grönsaker med dipp. Kan inte hålla mig i från tv ätandet, och det som jag käkade är mycket bättre en än marabou iaf. Jag får se det så. :-)
Hoppas iaf jag klara mig denna vecka så jag kanske gått ner ett helt kilo på söndag, det skulle ju inte sitta helt fel. :-)

Ja, och skolan.. Haha, jag har redan hoppat av, eller jag ska hoppa av.
Jag har nämligen blitt inskriven i vikariepoolen i kungsör nu så jag hoppas på jobb så därav mitt avhopp.
Vart väl inte riktigt nöjd med kurserna jag valde heller, känns som att det är bättre att vänta med pluggandet tills jag börjar någon riktigt utbildning som jag hoppas att jag fortfarande vill sen i jannuari.

Och jobb, ja det rullar som sagt på bra.
Har haft lite tidet här i kungsör och igår så ringde chefen över poolen och sa att jag är med i systemet. Det är verkligen tummen upp på de. Jag tycker riktigt mycket om mitt jobb faktiskt, vissa kanske tycker de låter konstigt att men så äre. :-)

Och Melwin, han utvecklas mer och mer för var dag som går.
Idag tillexemper så var han jätte duktigt och hjälpte till att plocka ur matkassen jag kom hem med efter jobbet.
Han är så grymt duktig på att hjälpa till. En gång hemma hos mamma och pappa fick han hjälpa till med att kasta in ved i vedboden, det gillade han verkligen. :-)
Han lyssnar mer och mer också, han verkar förstå det mesta vi säger till honom. Visserligen så lyssnar han inte alltid men man vet att han ändå förstår då hans busflin kommer fram i hans underbara fejja)
Våran älskade och underbara grabb <3

 

Nej nu ska jag förbereda lite inför imorgon, jag börjar sju och innan det ska jag nog hinna med att kika oth och dricka en massa kaffe. :-)
Likadant vart det idag, men då med gossip girl och massa kaffe. :-)


God natt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0