Tisdag

Idag så vart det en förskoledag för Melwin, gick galant att lämna. Han är inte den som är den han inte, stor och duktig kille är vad jag har. :-)
Han ska vara där till 10.30 idag och imorgon är den 9-14 får hoppas han är lika stor och duktig då när han ska sova där och allt.

Så, vad ska jag göra nu då?
Borde städa lite, sen har jag lite äpplen som jag ska göra äppelmos utav, kanske jag ska ta och baka lite bröd också. Funderar på att göra cibatta bröd, hoppas det blir bra.

Ha bestämt dag för kräftskiva nu också, det passar tråkigt nog inte alla men det passar oss bäst.
Fredag runt 17.00 blire, och är det någon som känner sig manad att hjälpa till med handling samma dag hojta till. ;-)

Nej, ska väl ta tag i köket, det är det rummet som är värst..
Ha en bra dag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0