Onsdag.

Jaha, då var min kille iväg lämnad på förskolan.. Idag ska han vara där jääätte länge, ända fram till 14.
Kommer ju kännas som en evighet när man bara ska sitta hemma..
Men det är ändå skönt med fem timmar om dagen tre dagar i veckan, har ju testat på tre timmar om dagen fem dagar i veckan men det var inte alls bra. Hinner inte göra någonting alls dagen blir egentligen bara rörig, men det är vad jag tycker. Finns säkert dom som tycker tre timmar är bättre än fem. :-)

Jag funderar på om jag ska ta och städa hela huset, dock inte Linda och Andys del jag syfftade på våran del bara för den som inte hängde med. :-p
Sen ska jag nog koka lite äppelmos, tvätta och kanske få inte ett bullbak, vaniljbullar skulle inte sitta helt fel. Men det kommer nog få vänta ett tag. Städningen ska vara noggran eftersom det blir kräftskiva här på fredag. :-) Fyfan vad kul det ska bli, det kommer komma ca 25 p om inte mera, det blir bra det.

Nu ska jag fixa, hade.

Melwin var så söt imorse när Staffan gick till jobbet, han satt på trappen och vinka och slängde iväg massa pussar. :-) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0