Helgen

Ja, en sån helg.. Skulle ta hela natten för mig att berätta allt därför kommer det en kort sammanfattning. :-)

Fredag: Bröjade dagen 6.30 fixade mig och Melwin, sen in till köping, lämna bilen på verkstad sen kom syster/moster och hämta oss, skjuts till Sandra, Alex och Liam för lite lek och bus.
Prick klockan 10 var vi på stan då hade även Nadia, Elin och Milly anslutit sig.. Jag tok stressa, sen kom syster/moster och hämta, hon tog med sig Melwin hem men innan det fick jag skjuts till kungsör.
Öb nästa, handla massa skit sen hem, börja fixa fixa och fixa, och sen bar det av till arboga för att hämta F & G..
Kvällen rullade efter det på bra, hade det skit trevligt!! Tack alla som ville komma. :-) ♥
Vart inte sent, och det var hur skönt som helst för mig som hållt igång ett tag.
När klockan var 2.10 så låg jag i sängen och hade redan städat av det värsta.

Lördag: Hämta Melwin ganska tidigt, hem och han fick sova. Jag och Staffan skulle städa, men utav någon annledning så satt vi vid datorn ist.
Undertiden melwin sov så vart det bestämt att vi skulle åka till karlstad och överraska dom.
Malin fyller 35 så det var kräftskiva/fördelsedagsfest, så det var bara påt igen med andra ord. Jag påbörjade drickat redan i bilen för jag ville inte ligga efter, men när vi kom fram så insåg jag att det var dom som låg efter mig.. Haha, men det ordnade upp sig ganska snabbt. :-)

Söndag: Melwin la sig sent på lördagen men vaknade konstigt nog tidigt ändå, ajja då känner man att man lever. ;-D Efter lite frukost, lek och bus så var det dags att säga hejdå.
Bil resan hem var piss tråkig men vi överlevde, nu är vi hemma och har städat hela huset så nu är det skinande rent överallt. :-)

Imorgon, då blir det dags för frissan. Fifan vad skönt!!!!

Ajja, nu ska jag fixa..
vart visst ett ganska långt inlägg ändå hurrni, men men.

hade, hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0